Limba/Language: RO EN
  Operatiuni Speciale, Intelligence, Avertizari de Integritate, Securitate Globala | Demo Teste, Cursuri, Kituri, Simulari, Exercitii, Resurse de Training si Assessmen | Despre Mirela Minciu (Gilca) -Consultant /Trainer/ Evaluator | Contact | Testimoniale | Blog Mirela Minciu (Gilca)
Cauta:

Customer Service

 

Resurse de Training si Assessment 

Va invitam sa identificati o serie de instrumente / kituri pe care le puteti utiliza chiar dvs. ca assessor / trainer / consultant in evenimentele pe care le creati sau puteti sa ne solicitati sa va furnizam un eveniment corporate pe baza acestora. Daca doriti o oferta de pret, mai multe detalii sau resurse gratuite, contactati-ne pe mirela.minciu@gmail.com sau tel. 0741.097.033

 

Colectii de exercitii si activitati pentru training si assessment

 

Customer Service Activities For Training

Incurajati-va reprezentatii departamentului Serviciu Clienti sa raspunda, sa invete si sa reflecteze asupra aspectelor cheie care ii vor ajuta sa livreze servicii exceptionale. Customer Service Activities for Training este o colectie de 38 de activitati, evaluari, jocuri de rol si planuri de actiune care scot in evidenta anumite aspecte esentiale. 

Pret: 100 Euro+ TVA / colectie in limba engleza, in format digital. Solicita pret pentru traducerea in limba romana.

 

SkillBuilders: 50 Customer Service Activities

Imbunatatiti-va urmatorul program de training pe care il realizati pentru dezvoltarea abilitatii de livrare a serviciilor catre clienti cu programul SkillBuilders: 50 Customer Service Activities, o colectie de activitati creativa, antrenanta si inovativa destinata dezvoltarii abilitatilor.

Pret: 100 Euro + TVA / colectie in limba engleza, in format digital. Solicita pret pentru traducerea in limba romana.

 

Telephone Skills Training Activity Collection

Cele doua colectii de activitati pentru crearea de workshop-uri, The Telephone Skills, sunt destinate solutionarii apelurilor primite (inbound)  si eficientizarii apelurilor efectuate (outbound). Au fost realizate pentru a introduce, pentru a imbunatati si pentru a consolida abilitatile fundamentale de comunicare la telefon: de la mentinerea unor relatii excelente cu clientii, la a prelua si solutiona problemele clientilor sau pentru a realiza vanzarea la telefon. 

Pret: 100 Euro + TVA / colectie in limba engleza in format digital. Solicita pret pentru traducerea in limba romana.


The NASAGA Training Activity Book

  Cu contributia expertilor din domeniu, acest volum include 28 de activitati usor de utilizat, ce acopera o varietate de subiecte: comunicarea, managementul conflictelor, luarea deciziilor, rezolvarea problemelor, serviciu clienti, marketing si vanzari.

Pret: 200 Euro + TVA / colectie in limba engleza, format print, taxe de transport si taxe vamale incluse. Solicita pret pentru limba romana.

 

Workshops & Assessments

 

Becoming A Customer Service Star

Toata lumea are o poveste preferata legata de serviciu clienti, insa putini oameni pot identifica comportamentele specifice care rezulta dintr-un serviciu ireprosabil. Folosind programul Becoming a Customer Service Star, angajatii si managerii isi vor evalua comportamentul prin cele 5 arii esentiale, isi vor examina atitudinile legate de serviciile efectuate si vor invata despre modalitati prin care sa isi imbunatateasca performanta.

Pret pachet:

1 kit facilitator - 400 Euro + TVA / kit in limba engleza, format print, cu taxe de transport si taxe vamale incluse. Solicita pret pentru limba romana. 

1 assessement - on-line - 25 euro+ TVA / aplicare on-line in limba engleza. Solicita pret pentru limba romana.

 

Internal Customer Service Assessment

 



Comentarii:

Adauga comentariul tau:
Nume:
Email: (nu apare pe site)
Mesaj:
Codul din imagine:
*maxim 500 caractere
Newsletter

Completeaza aici adresa ta de e-mail. De la noi vei primi doar oferte si noutati, nu vom folosi adresa ta in alte scopuri.

Resurse De Training

PSIHOLOGIA VANZARILOR IN TURISM, HORECA si SERVICII - Autor & Trainer Mirela Minciu
LEADERSHIP si MANAGEMENT: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
COMUNICARE: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
Business Games - Jocuri de invatare
INTELIGENTA EMOTIONALA: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
MANAGEMENTUL CONFLICTELOR SI AL STRESULUI: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
DIVERSITATEA SI HARTUIREA:cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
ACADEMIA NATO: CURSURI PENTRU MILITARI, CIVILI, PRESA, COMANDANTI, MANAGERI, OPERATIVI, INTELLIGENCE, TEHNOLOGII, INGINERI, LOGISTICA
MANAGEMENTUL TIMPULUI: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
TEAM BUILDING: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
MANAGEMENTUL SCHIMBARII: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
MANAGEMENT DE PROIECT: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
ANALIZA, LUARE DECIZII, REZOLVARE PROBLEME: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
EVALUAREA SI DEZVOLTAREA PERFORMANTEI: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
VANZARE: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
DEZVOLTARE ORGANIZATIONALA: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
CUSTOMER SERVICE: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
NEGOCIERE: kituri, resurse, cursuri, teste, activitati, jocuri
CREATIVITATE SI INOVATIE: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
COACHING: cursuri, exercitii, evaluari, kituri, resurse, teste, activitati, jocuri
Evaluari de selectie, competente si instrumente HR (180, 360 grade)
Exercitii pentru Evaluare si Training
Simulari, Situatii, Scenarii de Business (28)
Presa
Arhiva Evenimente, Cursuri, Coaching
DEKON a devenit partener HRDQ
Copyright © 2010 Dekon.biz